ТзОВ “Органічний сад” (Stynava organic garden)

Breadcrumb Navigation

Ідея заснування виникла в 2016 році, коли троє партнерів об’єдналися, щоб інвестувати кошти в сільське господарство, зокрема в напрямок ягідництва, оскільки він не вимагав великого земельного банку. Свій вибір зупинили на лохині. Під час пошуку ділянки ми розглядали Жидачівський, Стрийський та Дрогобицький райони, загалом до 10 ділянок. Основними критеріями, які впливали на вибір нашої ділянки були наявність легких кислих ґрунтів та води, трудових ресурсів, електроенергії, доріг. Співставивши всі ці речі, ми опинилися в Стрийському районі, у селі Верхня Стинава, в горах Карпатах. Виходячи із місця розташування поля зареєстрували торгову марку – Stynava Organic Garden. Перші саджанці висадили в 2018 році, закупивши їх в Польщі, бо на той момент в Україні ніхто не міг нам забезпечити такої кількості посадкового матеріалу. Та й не було лабораторій, які б підтвердили якість саджанців. Вже заклали 12 га, плануємо розширювати площі, бо загальний земельний банк нашого господарства складає 50 га. В цьому сезоні ми зібрали перший урожай. Приділяємо значну увагу якості ягоди, оскільки пішли в органічне виробництво. Щоб переконатися, що наша ягода відповідає заявленим параметрам, здаємо перший урожай на лабораторні аналізи на відсутність токсинів, небезпечних речовин і важких металів та відповідність наших ягід ДСТУ. Тільки після отримання результатів аналізів ми реалізовуємо ягоду. Щоб зберегти якість ягоди, ми розпочали монтаж камери попереднього охолодження, яку в цьому році ми використовували як холодильник. Плануємо ставити сортувальну лінію та холодильник об’ємом 5-6 тонн, з можливістю його подальшого збільшення в час повного плодоношення насаджень. В нас працює 8 працівників на постійній основі, в наступному сезоні додатково залучатимемо сезонних працівників на збір ягід та обрізку лохини. Всі працівники місцеві. Щодо каналів реалізації ягід лохини, то поки що, це внутрішній ринок свіжої ягоди. Та в перспективі плануємо вийти на експорт, але для цього потрібно вийти на об’єми збору, які будуть цікаві закордонним споживачам.